ඔන්න ඉතින් අද ලෑස්ති වෙන්නෙ ඉක්මනට සල්ලි හොයන්න හිතාගෙන ඉන්න අපේ හිතවතුන් හිතවතියන් වෙත පොඩි කතාවක් කියන්නයි .කතාවට මෙහෙම මුල පුරන්නම්. ‍මගෙ හොදම යාලුවෙක්ගෙ යාලුවෙක් රුපියල් ලක්ෂ 7ක් කෙලවගත්ත කියල ඊයෙ උදේ දැනගන්න ලැබුන.හැබැයි ‍මගෙ හොදම යාලුව නම් කලින් එහෙම කරගෙන ‍තිබුන නිසා බේරුනා.(කලකට ඉහතදී කෙලවගත් එකෙක්) හි... හි....දවල් වෙනකොට කෙලවාගත් පිරිස එන්න එන්නම වැඩිවී තිබුන.එකෙක් රුපියල් ලක්ෂ 1.40000 ක්, තවත් එකෙක් 28000, මම දන්න අක්ක කෙනෙක් රු 14000ක්. ඔය මම දන්න කිහිප දෙනෙකුගෙ විතරයි.නොදන්නා අය ඇතුලුව මුලු එකතුව කොටි 9ක්.හරි හරි කට්ටිය බලනව ඇති මේකා මේ කියන්න යන වැල්වටාරම මොකක්ද කියල.

කතාව මෙහෙමයි.කවුරු උනත් ආසයිනෙ ඉතින් ඉක්මනට සල්ලි හොයන්න.මේ ක්රමයෙන් ප්රයෝජන ගනන් ‍අපේ අසල්වැසි රට වන ඉන්දියාවෙ අයියල ටිකක් සමත් වෙලා තියනව.හරි මේ කයි දැන් උනේ මේ කට්ටිය ඇවිල්ල Sun Lanka Soft Solution කියල ආයතනයක් පටන්ගෙන තියනව.මම මේ ගැන මම දැන ගත්තෙ අත් පත්රිකාවකින්.සල්ලි හොයන විදිහක් නිසා මමත් ඉතින් හොදට කියවල බැලුව.මෙන්න බොලේ වැඩක් Sun Lanka Soft Solution.හැබැයි ඉතින් web එක දාල තිබුනෙනම් free Hosting එකක.මට හිතුන මේකනම් මගෝඩියක් තමයි කියල.

ඉතින් මමත් මගෙ යාලුවෙකුත් එක්ක නිවාඩු දවසක දඩාවතේ යනගමන් ඕක මතක් වෙලා Sun Lanka කියන තැනට ගොඩවැදුන නිකන් විහිලුවට වගේ.ඒකෙ හිටපු ඔක්කම වගේ ටැමිල් අය.ඉතින් අපිට විස්තරකිව. මේ දවස්වල එ කට්ටිය project වගයක් කරනවලු.එවගෙ Data Entry කරන්න තියෙන්නෙ කියල. Data Entry කරනවට ඒකට්ටිය මුදල් දෙනව කියලත් කිව.හැබැයි එකට්ටියගෙ project ගන්නවට 14000ක් ඩිපොසිට් තියන්න ‍ඕනලු.ඉතින් මම ඇහුව ඉතින් ඔය project අතින් ලියලද තියෙන්නෙ කියල.නැ අපි pdf එකක් දෙනව.ඒක type කරල දෙන්න තියෙන්නෙලු.ඊටපස්සෙ මාසෙ අන්තිමට project එකේ ගෙවීම වන රු 6000ක් දෙනවලු.අපිට කැමති project ගානක් ගන්න පුලුවන්ලු .අපි දෙන්නට බකස් ගාල හිනා ගිය.ඇයි දෙයියනේ pdf එකක් word කරන එක මහ කජ්ජක්යැ..තව....e mail මාකටින් කරනව කියලත් කීව. e mail මාකටින් කරන්නතියා මුන්ට හොද site එකක් වත් නැ .ඉතින් විස්තර අහද්දි හොදටම තේරුනා ලොකු බොරුවක් කරන්නෙ කියල.අපි දෙන්න ඉතින් අපිට ඔය ගැන කියලදුන්න Girl ව හොද හැටි බයිට් කරලයි ආවෙ.ඇත්තම කියනවනම් අපි අහපු සමහර දේවල් වලට දෙන්න උත්තර එයා ලග නැ.කට පාඩම් කරගත්ත ටික තමයි කියන්නෙ.කොහොම හරි කෙල්ල හොදටම අමාරුවෙ වැටුන.කොහොම හරි ඉතින් අන්තිමට අපෙන් ඇහුව project ගන්නවද කියල.14000 අපෙන් ගන්නෙ නැත්නම් project ඔක්කොම ටික හරි ගන්නව කියල අපි එලියට ආව.

ඉතින් ටික දවසක් යනකොට දැනගන්න ලැබුන කට්ටිය ජයටම වැඩේ කරගෙන යනව කියල.මම නම් මට කිව යාලුවො කිහිප දෙනෙක්ටම තත්වය පැහැදිලි කරල දුන්න. සමහරු අමාරුවෙ වැටුන, සමහරු මම නිසා බේරුනා.උන් මට පින් දෙනව දැන්.මම කිව මට පින් එපා පාටි එකක් දිපන් කියල.

ඔන්න කොහොමහරි Sun Lanka Soft Solution දැන් වහල.එතන වැඩකරපු කෙල්ලො ටික මහනුවර දුෂන මර්ධන ඒකකය මගින් අත්අඩංගුවට අරගෙන.ඉන්දියන් කාරයයො ටික රටින් පැනල ගිහින්.වන්චා කරපු මුදල රු කෝටි 9 ක් පමණ වෙනව කියලයි ආරන්ච් මාර්ග පවසන්නෙ.

|
This entry was posted on 00:31 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

10 comments:

On 17 November 2010 at 03:18 , Anonymous said...

හප්පේ මාත් මෙතනට යන්න හිටියේ.

 
On 17 November 2010 at 03:25 , දුෂාන් said...

කොල්ල 99න් බේරිල තියෙන්නෙ එහෙනම්

 
On 17 November 2010 at 03:30 , Anonymous said...

ikmanata salli hoyna unta hoda wade,, dan thiyenwane tiens kiyala ekakuth...eketh innawa podi badagaththa gon ralak

 
On 17 November 2010 at 03:36 , දුෂාන් said...

dan thiyenwane tiens kiyala ekakuth

tiens කී ෙව්....

 
On 17 November 2010 at 08:44 , dinesh said...

ඉක්මනට සල්ලි හොයන්න ගියොත්නම් අනිවා ලෝක අමාරුවක වැටෙනවා.

 
On 17 November 2010 at 19:36 , Anonymous said...

මම (හරක්) දන්න කිහිප දෙනෙක්ම Tiens මගොඩියට 35000 ගානෙ වියදම් කරල

 
On 18 November 2010 at 22:51 , Unknown said...

Please also create an English version.

Web Design New Jersey

 
On 19 November 2010 at 03:19 , Anonymous said...

Tiens ලා ගැනත් හොයල බලන එක හොදයි වගේ නේද. වැදගත්ම දේ තමන් කරන්න යන දේ ගැන ප්රතමයෙන් හරි අවබෝධයක් ලබා ගැනීමයි. Tiens ලා ගැන දන්න අය ඉන්නවනම් හැමෝගෙම දැනගැනීම පිනිස විස්තර ටිකක් දානවනම් ලොකු දෙයක්


SLtorents.blogspot.com

 
On 19 November 2010 at 22:05 , Anonymous said...

Dan Tiens lath allanna yanawalu.. Oya kiyana widiyata tians karaayo ekek wat tawa car eken hari oalne eken hari yanna one ne..Mehemath Ratak Me mam mama macho

 
On 22 November 2010 at 02:11 , Anonymous said...

Tiens la allana 1nam hoda wadak